torsdag 3. april 2014

Reviderte mål...

Birkebeinerrennet er den største utfordringen for meg å ta merket i. Derfor er det egentlig ganske ergerlig at jeg ikke fikk muligheten til å se om jeg faktisk var nærmere i år enn i fjor.
Det positive som skjedde denne sesongen var at jeg klarte å seede meg opp 2 puljer i det seedingsrennet jeg deltok i, og sammenligner jeg da med hvilke tider man måtte ha i Birkebeinerrennet 2012 og 2013 så ser det lovende ut. Men det er jo så mye som spiller inn av vær, føre og dagsform at jeg tenker at det ikke er direkte overførbart.
Som påmeldt i rennet i år får man dette godkjent som gjennomført og det vil telle i trippelen. Med god nok trening bør merket i både "ritt" og "løp" være innen rekkevidde, så de tidsmålene jeg har satt meg for 2014 inneholder også et mål om å ta merket i de to disiplinene. Det innebærer at 2 timers grensen på "løpet" må brytes med noen minutters margin, og målet flyttes herved til <1t 57 min. Det er 5 min raskere enn jeg løp i 2012. Ifjor satte en betennelse i hofta en stopper for løpet for min del.

Men om jeg klarer dette så blir jeg Superbirkebeiner 2014, uten rennet riktignok, men et flott delmål..

Delmål 2014 - Superbirkebeiner (-)


Og påmelding trippel 2015 er i boks.....:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar