torsdag 24. april 2014

Vårnytt

Det er mye inspirasjon i nytt og lekkert treningstøy! Og det skjer ikke sjelden at en liten "tittetur"i en sportsbutikk ender med en pose i hånden på tur ut igjen.
Et besøk på Oslo sportslager for å kikke på fjellski endte med nye sykkelsko, som jeg forsåvidt trengte og en sykkeltrøye, som jeg vel egentlig ikke trengte;-)

Vil føle meg fin på tur i denne

På sykkelskofronten har jeg prøvd meg gjennom det meste i diverse salgstelt på større sykkelritt, Shimano, Diadora, ....det meste er for smalt for min fot. Men for noen år siden endte jeg opp med etpar MTB sko fra Bontrager, som jeg har vært godt fornøyd med, bortsett fra at de har vært litt store. Men det er jo min egen feil, som var redd for å kjøpe for små. Derfor var jeg ute etter et par som sitter litt bedre. Og det er jo også greit å ha et par arvtagere klare når de andre takker for seg, begynner å bli litt slitte.
Etter å ha prøvd meg gjennom MTB utvalget hos Oslo sportslager falt valget på etpar fra Northwave, som skal passe en bred, nordisk fot. Og første testtur til Lilloseter bekreftet at det fungerte:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar