lørdag 20. mai 2017

Fra trippel til trail

Jeg liker å avslutte ting på en ordentlig måte, så nå prøver jeg på noen blogginnlegg utover våren for å se om tiden og lysten er der, hvis ikke blir det avslutning til Sankthans.
Bloggen har fått ny subtittel, fra trippel til trail....
Løpeinteressen har ikke avtatt, det har derimot lysten til å gå skirenn og delta i sykkelritt. Jeg synes fortsatt det er best å løpe i skogen, men tanken er der om både et "ordentlig" halvmaratonløp og kanskje en helmaraton på sikt. Så enn så lenge er flere Birkebeinertripler ikke på hverken plan eller ønskelista.

Interessen for skogsløping skal jeg få prøvd ut denne våren, både Eco Trail, Birken og Nordmarka Skogs (halv)maraton står på programmet.

Treninga har pågått jevnt og trutt gjennom vinteren, og jeg har vel aldri hatt så mange løpeøkter i januar og februar før. Litt bevisst, men godt hjulpet av den dårlige vinteren. Videre ga medlemskap på et treningsstudio god effekt på styrketreningen, så nå som jeg har sagt opp det må jeg prøve å opprettholde selv.

Så blir det kanskje disse skoene som får luftet seg mest i mai og juni....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar