tirsdag 18. november 2014

1 år - 100 blogginnlegg

Jeg har visst jubileum idag - 1 år som blogger! Og på det året kan jeg nå telle 100 innlegg. Så selv om jeg i perioder synes det kan være litt vanskelig å finne noe å skrive om, så har jeg jammen klart et innlegg hver 3-4 dag!
Og jeg synes det er moro. Før jeg startet var jeg spent på om jeg ville slippe opp for tema, hvordan ville det være å publisere treningsmål, testresultater og erfaringer fra konkurrranser? Det har stort sett vært gøy å skrive om, også dårlige testresultater og skader. Og jeg merker at det gir meg en motivasjon til å trene, når jeg teller treningstimer på nett.
Men også litt stressende til tider, for i en travel hverdag er det ikke alltid like lett å få tid til å skrive. For det tar faktisk litt tid. Samtidig er det utrolig inspirerende å lese andres blogger, opp- og nedturer, gode resultateter og erfaringer fra ulike løp.

Idag på "bursdagen" har jeg faktisk skulket. Det vil si at jeg ble litt sent ferdig med det jeg holdt på med,og da jeg var klar, fant jeg ikke målerenheten til pulsbeltet - og leteaksjonen tok så lang tid at det ble for sent å komme seg ut. Merkelig hvor avhengig man blir av den loggingen; jeg kunne jo fint kjørt mølleintervall uten å måle puls. Så var det kanskje litt vondt i viljen i tillegg....Slike dager finnes også.

Men men, nye muligheter i morgen! Samtidig tar jeg et tilbakeblikk i bildeform på flotte opplevelser i "bloggåret" !

Jeg var så heldig å ha god tilgang på flotte skiløyper
Fantastisk vinterferie på Gålå
Bedring å spore, men fortsatt endel å hente på styrke...
Rekordtidlig sykkelsesong
Persene kom en etter en gjennom året!
Debut som "ordentlig løper"

Jeg fortsetter mot målet

Superbirkebeiner 2015!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar