onsdag 16. september 2015

Trippelguri - hva nå?

Da jeg startet denne bloggen for snart 2 år siden, så var drømmen å bli Superbirkebeiner nå i 2015. Det gikk ikke! Men for å fokusere på det positive, så har jeg oppnådd noen delmål underveis. Jeg har tatt merke i løpet 2 år på rad, jeg oppnådde mitt første merke på sykkel i 2014 og jeg var nærmere merke enn noen gang i rennet i vinter. Og jeg har gjennomført trippelen 4 ganger!

Et lite utvalg...
Hva nå? Jeg bestemte meg ganske tidlig i 2015 at jeg skulle avvente trippelpåmelding i 2016, for å kjenne litt på hva jeg ønsker å gjøre. Og siden det arrangementet jeg gleder meg mest til er Birkebeinerløpet, så planla jeg at 2016 skulle bli et løpeår - og trappe noe ned på ski- og sykkeltrening. De to er jo også veldig tidkrevende treningsmessig - en tid jeg sliter litt med å få plass til i hverdagen.

Hva med bloggen? Legge ned nå som "Trippelguri" tar en pause? Eller skrive om alle løpeopplevelsene jeg drømmer om i 2016?

Nå blir høsttreningen noe annerledes enn planlagt pga tilstanden i lårmuskulaturen, men uansett, jeg skal trene meg opp så veien tilbake kan jo være det som blir tema de neste ukene.

Og det langsiktige målet er selvsagt pers i Birkebeinerløpet 2016!

268 dager til - et hav av tid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar