torsdag 5. juni 2014

Fru Michelin

Finnes det noe mer ukledelig enn en sykkelbukse! Som strammer ikke bare et sted, men mange, slik at jeg før jeg skal ut føler meg som den lille figuren som man av og til ser på toppen av førerhuset på en trailer...
Hei hei - alle sammen
En av mine beste sykkelbukser kommer fra Trimtex, hvis jeg konsentrerer meg hvordan den er å sykle i og går raskt forbi speilet....
Det starter rett over kneet hvor den nederste kanten er. Og for at buksa skal sitte godt og ikke skli oppover, så er det en 3 cm bred linning nederst på buksa, så her kommer den første bulken. Når denne linngen går over, så slippes beina ut av tvangstrøya med tilhørende bulk over kanten. Så kan den slappe av noen desimeter før paddingen starter, og da er det innsnevring igjen. Men heldigvis er det seler, så da kan ihvertfall kroppen føle at den kan sende pusten oppover...

Sykkelbukse "selfie"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar