tirsdag 10. juni 2014

På bytur i løpeskjørt....

Da fikk jeg endelig mobilisert litt mot, svelget noen komplekser og kjøpt meg løpeskjørt....:-) Planen var å kjøpe et i nøytrale farger med et lite framtredende mønster, i all beskjedenhet, men de var utsolgt i min størrelse. Så da var det like godt å klinke til med et rosa! Og hva er da mer naturlig enn å innvie dette på løpetur i Lisboa.

Løpe sightseeing

Jeg pleier å legge inn en løpetur på storbyferie; det er en fin måte å se litt av byen på. Denne gangen ble det også en test av "løpebeina". Pådro meg en strekk på onsdagens løpetur, og heldigvis var jeg såpass fornuftig at jeg snudde. Det medførte at fredagens planlagte hurtigøkt ble kansellert for det tas ingen sjanser ei uke før Birken. Men lørdagens sightseeing på beina gikk fint, så da tok jeg sjansen på en rolig "luntetur" gatelangs søndag morgen, og det fungerte heldigvis.
Lisboa var en flott by så her ble kameratet flittig brukt, også under løpeturen.

Klare til buss sightseeing for de som liker det
Trikke sightseeing var en artig opplevelse

Morsomme fortau å løpe på

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar