fredag 13. juni 2014

Klar, ferdig, Birken....

Vi skriver fredag kveld. Dagens siste måltid er nettopp ferdig, litt loff, skinke og scampi - og godt med farris. Lett, karbo, litt salt - dette må jo være helt etter boka.
Det som er så deilig uka før en lengre konkurranse hvor fokus er på karbohydrater, er at en bolleelsker som meg kan stikke innom bakeriet med god samvittighet. Det er jo sikringskost må vite...

Følge til morgenkaffen idag
Er jeg klar? Føler man seg klar dagen før løpet? Sannsynligvis ikke, men det er da fokus må vendes fra alle de langturene man burde hatt til de som faktisk er gjennomført. Og at vårens trening er gjennomført uten skader. Og at forberedelsene er gjort etter beste evne. Jeg vil så fryktelig gjerne komme under 2 timer imorgen!
Vårens nyinnkjøpte terrengsko er løpt inn. Endelig fant jeg terrengsko fra en av favorittene, Saucony.

Lekre - ikke sant!
Og løpeturene har gitt et godt inntrykk av både sko og såle, de sitter godt, så håper det inntrykket holder seg gjennom morgendagen.

Gjørmedåp
Så da har jeg vel gjort mitt! Været blir bra, løpeklær for alt fra 12-20 grader ligger i bag'en - så da håper jeg på rekord og en flott tur gjennom løypa!

1 kommentar: