mandag 8. september 2014

194 dager igjen...

....til Birkebeinerrennet! Kategoriikon

Og hvis jeg skal unngå "light-utgaven" av Superbirkebeiner neste år, da bør jeg begynne strukturert trening allerede nå.
Jeg har lagt bak meg en uke med fokus på hvile og restitusjon. Det vil si noen rolige og lystbetonte treningsøkter av kort varighet. Da jeg tok den første kombiøkta på løp og rulleski onsdag, var det første gang på 5 uker. Ikke rart jeg var støl dagen etter!

På hjul igjen...
 
Og søndag ble det løpetur i skogen, og jeg begynte å glede meg til alle de flotte langturene jeg skal ha utover høsten.
Dette har jeg drømt om i 5 uker!
Ellers er uka etter et Birkenarrangement ei uke hvor jeg virkelig koser meg, spiser masse godteri og ellers det som faller meg inn - uten å tenke på om det er sunt eller ikke.

Men nå er er det følgende som gjelder - målet om

Superbirkebeiner 2015
Kategoriikon 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar