søndag 25. januar 2015

Den ultimate skisøndag!

Endelig er skiføret kommet til Oslo-området! Og da mener jeg skikkelig skiføre, hvor terrengløypene er kjørt, man kan gå hvor man vil. Og når søndagen kommer med perfekt vær og føre for en langtur på ski, da er det en god helg!
Det ble en fantastisk flott tur i Romeriksåsen, nykjørte løyper, sol og -7 grader. Bildene taler egentlig for seg.





Det har forøvrig vært nok en god treningsuke. Jeg har fått til 2 skiøkter midt i uka, en distanseøkt i moderat hastighet og en langs Losbylinja med fokus på teknikk og staking.. Hardøkta på 6x3 minutter intervall ble tatt på tredemølla. Jeg holdt ikke helt siste draget, så det må være målet kommende uke hvor samme økta står på programmet.
Til helgen er det skirenn, Stenfjellrunden, første seedingsrenn. Uka er utfordrende nok med kurs og seminar slik at noe jobb må tas på ettermiddagen - gjelder å balansere jobb, hvile og mat så jeg møter på startstreken med et visst overskudd. Det betyr også at jeg kutter den ene intervalløkta som står på programmet; rekker ikke å skvise den inn på onsdag.

8 uker - 55 dager


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar