fredag 12. juni 2015

Klar ferdig (Birkebeiner)løp!

Da er jeg der, i morgen er det 2015 sitt andre store mål - Birkebeinerløpet. Nå får jeg ikke gjort så mye mer, unntatt å sørge for å drikke nok.
Værmeldingen er sjekket, tørt og passe varmt - håper værgudene ikke sitter på noen overraskelser. Siste tur hos naprapaten unnagjort og ryggen er samarbeidsvillig. Løpetøy av både kort og lang variant er puttet i bagen.
Og hvordan er egentlig formen? Det vet jeg faktisk ikke før jeg er på vei opp den første bakken på vei ut av Birkebeiner skistadion - føles det lett eller føler jeg at jeg parkerer? Dagsform er interessante greier og umulig å forutse. Og selv om jeg føler jeg har gjort "alt etter boka" siste uka, så er det ingen garanti det heller.
Det ble en lett joggetur på 20 min igår, med 4 stigningsløp. Idag ble det en vanlig dag på jobb, en power nap i ettermiddag og en kveldskjøretur til Lillehammer. Så blir det en behagelig morgenstund med ikke altfor tidlig start.
Og målet? Superbirkebeinermerket er dessverre ikke tema lenger. Så primærmålet er merke og sekundær er pers - mulig? Kanskje...

Snart klar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar