tirsdag 12. august 2014

Kulturhelg på Gålå....

Idrett er også kultur, så noen gode sykkelturer kombinert med  Peer Gynt spelet ved Gålåvann har vært god Birken oppkjøring for Trippelguri og Tonje. Og med pass av to trekkmaskiner av noen vorstere, så ble også lufteturene en god fysisk styrkeprøve.
Jeg var spent på hvordan jeg ville kjenne ribbeinsskaden, og var forberedt på at jeg måtte ta det rolig. Ble derfor positivt overrasket over at det var mulig å kjøre intervalldrag, så en rolig tur rundt Gålåvann ble avsluttet med 4x8 minutter bakkedrag. Stier hvor det humpet litt måtte jeg imidlertid holde meg unna.
Søndag sto langkjøring på programmet. 5 mil på fine grusveier i nydelig natur, med innlagt vaffelstopp, og en heftig motvind til tider som utfordret styrken litt ekstra.

Veivalg

Flotte Vendalsvatnet

Vaffelstopp på Lauvåsen

Styrketreninga sto disse for.....

Peer Gynt



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar