mandag 25. april 2016

Løpedrømmer

" Det Kondis du fikk i posten denne gang er så rart", uttalte mannen i huset. "Det er jo bare en lang liste over løp.....hvor interessant er det?"


Gjett a', den som dukket ned i terminlista på sengekanten og fortapte seg i mulige løpsopplevelser var meg! Det er jo så mye spennende man kan delta på og det utløser både drøm om løpsopplevelser, nye reisemål og fine naturopplevelser. Swiss Alpine Marathon i Davos - fjelløp med ulike distanser - kanskje neste sommer? Og Zermatt Marathon, ved foten av Matterhorn. Hva med en langweekend i Stockholm kombinert med Lidingøloppet. Halvmaraton i København eller sommerferie på Bornholm i juli, og løpe Etape Bornholm. Og etter 2 Marcialonga på ski skulle jeg gjerne prøvd meg på Marcialonga Running, halvmaraton. Den fant jeg ikke i Kondis lista, men på nett.
Uansett, tror jeg har lagt ferieplaner for sommer 2017, 2018 og 2019! Og kanskje en løpecamp i Portugal eller et annet varmt strøk, som konkurrerer med vårskiturer.  Og det er jo så lettvint; bare pakke joggesko og dra!

Men i 2016 - da er min løpedrøm å sette pers på løpedistanse - Nordmarkstravern, 30 km! - så jeg får holde meg i landet, enn å lenge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar