mandag 7. juli 2014

"Frozen shoulder" - hvordan gikk det egentlig...

Jo takk, bare bra. En gladhistorie:-) Og den beste tilbakemeldingen på at skulderen er bra er at jeg ikke tenker på den.
Det var i midten av april at kortisonsprøyta ble satt og tilbakemeldingen fra legen var at det ville nok gå 4-5 uker før jeg hadde endelig status på hvor vellykket det ville være. Og mange ville ha behov for en ny behandling, og det kunne også hende at jeg fortsatt ville slite litt med smerter. Helgardering, med andre ord...
Men jeg er så glad for at jeg endelig oppsøkte NIMI. Skulderen er blitt helt bra, for alle bevegelser som medførte at jeg kjente at noe ikke var som skulle, kan nå gjøres uten problem. Mulig det at skulderen har hatt ro og hvile etter skisesongen også har bidratt noe. Så jeg skal ihvertfall ha det i bakhodet nå som rulleskiene er funnet fram igjen.

Den "frosne" er "opptint"...:-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar