fredag 19. desember 2014

Det ble bråstopp...

I forrige innlegg skrev jeg om alternativ trening. Men jeg hadde knapt fått publisert innlegget før "noe" satte seg nederst i ryggen og hofta på venstre side. Det ble bare stivere og stivere, så alternativ trening gikk over til å bli ingen trening. Det fristet ikke i det hele tatt, og det vondeste jeg gjorde var å løfte venstrebeinet når jeg skulle ut av bilen.
Det ble en tur på "verksted", naprapaten som jeg stikker innom når noe må repareres. Han konstaterte "kink i ryggen"- beveg deg rolig og gjør noen tøyningsøvelser.
Jeg var veldig spent på hvordan det skulle gå med helgens planlagte skitur, og heldigvis, det gikk bra. Så jeg hadde en fantastisk skitur lørdag, da bildet ble tatt og en noe mindre fantastisk på søndag, da det etter hvert begynte å snø og blåse, slik at sporene føyket igjen. Men drøye 4 mil i løpet av helga hjelper på regnskapet.
I går prøvde jeg meg en tur i treningsstudio, og både en lett progressiv tur på mølla i 30 min samt noen 500 meters drag på stakemaskinen gikk bra. Så da er jeg i gang igjen - så vidt....

Fantastisk ettermiddagslys ved Reina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar