torsdag 19. februar 2015

30 dager igjen - så mye og så lite....

Tiden går så utrolig fort! Når nyttår har passert og det føles som et hav av tid til Birken, så er det akkurat som "noe" bare tar av - og vips, så er det bare noen få uker igjen. Lett å kjenne på et snev av panikk, men jeg har faktisk to valg - det ene er nettopp det å bli stressa og tenke på alle de øktene jeg skulle ha gjennomført - og det andre er faktisk å fokusere på alle de øktene jeg har fått trent, og at det er mulig å gjennomføre mange flotte kvalitetsøkter på 4 uker.

Hvor er jeg så 4 uker før?

Jeg har heldigvis kommet meg opp fra hyttegulvet.

Endelig på ski
Onsdag ble det 11 km og idag økte jeg til 18. Skulle selvsagt gått dobbelt så langt, men fornuften fikk råde og jeg håper på en enda lengre tur i morgen. Deretter en tur til naprapat på Lillehammer igjen, og så drømmer jeg selvsagt om å få til en real langtur på lørdag.

Kort eller lang tur - naturopplevelsen er like flott, her tåke over Sjusjøen i det fjerne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar