tirsdag 17. februar 2015

Nede for telling - bokstavelig talt

For å få med ski til fjells er det greit med skiboks. Og en skiboks må settes på taket. Den er ikke tung men krever litt presisjon for å unngå riper og bulk. Så det var visst nok til at ryggen ikke taklet bevegelsen. Litt murring da jeg satte meg inn i bilen og problemer med å komme ut av setet 2 timer senere på Lillehammer. Så istedet for 3 dager på ski har brukt deler av dagene til å studere hyttetaket.

Søndag gikk Hafjell skimaraton uten meg på startstreken. Ordinær påmeldingsfrist for Søre Ål runden gikk ut på søndag og jeg våget ikke melde meg på. Så da håper jeg den ryggen ordner seg snart, så får jeg igjen fokusere på gode skiturer.
3 dager horisontalt

For det går jo over. Og for å fokusere på det positive, kroppen hadde blitt satt mer tilbake om jeg hadde blitt forkjølet eller fått influensa......men 5 dager uten trening føles som en evighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar