tirsdag 4. februar 2014

Tilbake i sporet

Endelig tilbake i skiløypa, 10 dager etter forrige skitur! Herlig! Så nå skal jeg fokusere på de flotte skiturene jeg forhåpentligvis har foran meg, i stedet for alle de jeg har gått glipp av.

Endelig!

Men det gjelder å starte rolig og jeg måtte jobbe litt for å holde pulsen nede. Man bør visst bruke det samme antall dager på opptrening igjen, som gikk med til sykdom, så det innebærer at denne uka blir det fokus på rolige turer av økende lengde og litt styrketrening, så får intervallene vente til neste uke. Da satser jeg på å være tilbake på programmet igjen.
Litt merkelig vær på Lillehammer idag. Det var 2,5 kuldegrader da jeg parkerte, men regn i lufta. Litt spent på føret, men med VR 50 under skia gikk det stort sett greit uten for mange glipptak.

Back on track :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar