mandag 21. april 2014

Påskecamp

Jeg har gjort som Silja, http://siljaifarta.blogspot.no/, og kjørt treningscamp i lavlandet i påsken. Selv med endel andre ting på programmet, så er det jo mye man rekker når det ikke er jobb. Målet med påsketreningen var å få mengdetrening på sykkel, langkjøringer på beina samt etpar gode intervalløkter. Men det var de rolige øktene som skulle få dominere, for ikke å skape stort behov for restitusjon.

Stiløping

Så når påsken nå er slutt kan jeg oppsummere følgende økter:

- Fredag: Sykkeltur 24,7 km
- Lørdag: Løpetur 11,9 km
- Palmesøndag: Sykkeltur 34 km
- Mandag: Intervall 5x6 min + styrke
- Tirsdag: Sykkeltur 28,9 km
- Onsdag: Mølleintervall 45-15 + styrke
- Skjærtorsdag: Hvile
- Langfredag: Sykkeltur 37,3 km - 900 høydemeter
- Påskeaften: Joggetur 7,8 km
- 1. Påskedag: Løpetur 9 km skogsløp
- 2. Påskedag: Hvile

Dette ble tilsammen 40 min på mølla, 4 t 6 min og 36,5 km på grus og sti, og 6 t 30 min og 124,8 km på sykkelsetet.

Ble litt styrke også

Fokus nå de neste ukene er å få gode kvalitetsøkter, som langintervaller og distanseøkter rundt terskel i tillegg til de rolige langturene.

Nå er det vår...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar