onsdag 20. mai 2015

BDO-mila

Onsdag kveld ble BDO-mila arrangert på Lillestrøm, nærmere bestemt i treningsterrenget mitt ved Skedsmohallen. 10 km på grus passer meg utmerket, og når det også sto 50 min progressiv langtur på programmet denne uka så passet jo det bra!

Fornøyd!
Vi skulle løpe 2 runder a' 5 kilometer, så målet var å starte pent for så å ta ut mer på andrerunden. Det er som alltid lett å dra på i starten, pulsen gikk raskt opp til terskel og det kjentes greit ut. Tenkte noen ganger at jeg burde roe ned, men marsjfarten føltes grei så da prøvde jeg å holde den. Da jeg startet på andrerunden fungerte kroppen fortsatt bra, så jeg økte tempo litt og plukket egentlig løpere jevnt på denne runden. Mange er friske i starten, mens et gammel øk som meg trenger litt tid på å komme i siget...;-)
Andrerunden gikk rundt ett minutt raskere enn første og ser man på pulsen så er det vel nærmest en perfekt progressiv økt. Og på toppen av Oksefjellet var jeg innom makspuls..

Grei pulsprogresjon her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar