lørdag 2. mai 2015

God skoa...

 
Saucony PowerGrid Peregrine 4

Denne skoen kom på markedet i Norge ifjor vår; da hadde jeg alt rukket å kjøpe den på nett i USA. Men etpar uker etterpå så jeg den i hylla på Oslo Sportslager.
Link til omtale.
For meg har dette vært en fantastisk sko. Jeg har alltid likt Saucony, men det spennende med terrengsko er jo hvordan sålen griper på sleipt underlag - røtter, glatte steiner og gress. Og denne innfrir!
Alledere etter kun etpar løpeturer, ble de valget under Birkebeinerløpet ifjor, lette og fine, og skoa satt der det var vått. Og nå på torsdag, i en litt våt lysløype under Nordkisa Skogskarusell - samme opplevelse.
Når jeg vet jeg skal ut våte skogsstier er disse førstevalget!
Jeg har ikke sett de i noen av vårens skotester; enten har de gått "under radaren" eller så er det så mye å velge i at ikke alt kan testes. Sko er individuelt, men disse anbefales!
Øvrig egenomtale av løpesko her. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar