søndag 19. januar 2014

Langtursøndag

Da har jeg fått prøve meg i et fantastisk nytt område i helga, Hedmarksvidda. Har meldt meg på Stenfjellrunden om 14 dager, har hørt den er hard så fant ut jeg trengte litt "pre-psyking" på alle oppoverbakkene. Og med venninne på Hamar var det klart for nok en herlig skihelg.
Snart klar for tur @ Gåsbu
Lett snøvær, fine spor og til tider trått føre, men vi fikk prøvd ut bakkene. Det var renn på stadion, så den originale starten og slutten på løypa ble droppet. I tillegg hoppet vi over den siste sløyfa, alle de 42 km ville blitt litt for langt. Og det hadde nok også blitt veldig mørkt:-0 GPS' en falt ut (igjen), men Runkeeper fortalte oss at det ble 28,1.
Lørdag fant vi en lang og flat skogsbilvei som var perfekt for teknikk trening. 6x5 min uten staver skal sikre balansen framover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar