onsdag 15. januar 2014

Tid for test #2

Som jeg skrev i oppstarten av bloggen så skal det deles både gode og dårlige treningsdager, og dette er en av de dårlige. Løp mølletest idag og resultatet var nedslående, ingen framgang siden midten av november.
Nedtur
Hadde mange treningstimer forrige uke, og kjente meg sliten, men la inn 2 hviledager og trodde det skulle hjelpe. Så om det skyldes for mye trening, feil trening, for få tøffe intervaller, for mye mat og vin i jula, dårlig dagsform - hva vet jeg.
Det er ikke store forskjellene, men bare det at jeg måtte gi meg på siste draget etter 4 min forteller at noe ikke stemmer. Foreløpig får tallene tale for seg, så mulig jeg prøver å analysere litt imorgen.
* holdt 2,5 min på siste drag ** holdt 4 min på siste drag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar